Ny dag nya möjligheter.

Ja nattsömnen är ju inte va det borde vara. men i natt har ja iafl fått mer genomhängande sömn. Skönt....Igår blev det inte många knop pga enormt trötthet i hela kroppen, men jag är iafl glad över att ryggen känns bättre för var dag som går. Det stramar inte lika mycket längre vilket är ett gott tecken. Min rygg Ja den läker fint och nu svider inte sårkanterna heller lika mycket. Vilket är otroligt skönt. I morse va 1:a morgonen sedan jag opererade mig som jag kunde ta mig ur sängen Utan att höja upp huvud delen på sängen. Då kände jag mig otroligt glad och stolt. Då är det ju på väg åt rätt håll. Fick ett intressant samtal igår. Man blir förundrad över hur en del människor är funtade alltså. Så jag fick ta tag i detta lilla "problem" direkt och visa för personen att skitsnack inte lönar sig mot eller om mig då jag på ett eller annat vis får reda på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0