- 7 cm

Ja!!!!!!!! Nu ser man resultat oxå :) Så glad över detta, nu känns inte siffran på vågen lika tung längre för d som syns är d viktiga. Har minskat 7 cm i midjan på 5 veckor!!!
Nu blir man ju ännu mer taggad att träna ännu hårdare ju då d har visat sig hjälpa.

Så bara till att ta på sig nu då och ge sig ut på en låång promenad och bränna mer kalorier innan helgen, för då kan jag äta god mat med gott samvete;) Kom på att jag kanske skulle ta och se om några gamla kläder skulle passa mig nu oxå.
Har ju ett gäng gamla jeans som jag inte kunnat ha på mig på ett tag, så även vissa linnen m.m. Tur man sparat lite sånt då.

Och sen blir d till att åka och shoppa nya fräscha kläder i MINDRE stl IGEN!! JA!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0