Influensan

Nu har vi haft influensan i vårat hem i över 1.5 veckor. Energin är totalt tom på oss.
Igår kväll valde jag att inte ta några tabletter alls, då jag oavsett ändå har ont. Och vad händer? Somnade som en klubbad säl. Och sov hur gott som helst. Tills..... Taklampan i sovrummet tänds och Tim står och skakar och säger en massa saker. Ber honom släcka lampan och kliver upp.
Han har skyhög feber och har haft en mardröm. Så vi sätter oss vid tv: en en stund för att han ska få varva ner efter att han fått Alvedon. Så kl 3.30 la jag mig igen. Somnade direkt... Sov gott.... Tills.... Sabina vaknade och va HUNGRIG. Kolla kl 4.00😩 suck.... Fick gå upp och fixa en smörgås till henne. Hon kunde inte somna om. Så kl 5.00 går vi upp och ytterligare en gång blir det tv...
Men vi båda va så trötta så vi somnade ihop i soffan och vaknade 6.20. Så min födelsedag har jag firat med att sova mer eller mindre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0