Synden straffar sig

Ja precis så är det. Svin trött och ont i ryggen EF dagen. Så 20.00 orkade jag inte va uppe mer. Somna som en klubbad säl. Vaknade 01.30 och hade värk i ryggen. Så nu kom bakslaget jag visste skulle komma... Igår flyttade deezel till sitt nya hem. Kommer få det jättebra där
Jimmy däremot bröt ihop. Har varit mycket för honom nu sista veckorna... Lider med honom. Men vi har ett ansvar kring våra djur när det är dax.
Sen fick jag meddelande från Tims lillebrors mamma som berättade att Christian inte ens sms grattis till Linus.. Så tråkigt när det är på detta viset.

Nä nu ska jag kolla tyst vittne och se om John blund kommer tillbaka till mig sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0